חוק קיזוז משכורת המחבלים אושר בכנסת: מלחמה כלכלית אפקטיבית

    איתי גדסי No Comments on חוק קיזוז משכורת המחבלים אושר בכנסת: מלחמה כלכלית אפקטיבית

    חוק קיזוז משכורות המחבלים אושר בכנסת, ברוב של 87 תומכים | ישראל תקזז מכספי המיסים את הסכומים ששולמו למחבלים ע"י הרשות הפלסטינית

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אושר: "חוק קיזוז כספי מחבלים" אושר בקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת. החוק עבר ברוב של – 87 תומכים מול – 15 מתנגדים. על פי הצעת החוק שיזמו חברי הכנסת אלעזר שטרן (יש עתיד) ואבי דיכטר (הליכוד), סכומי הכסף ששילמה הרשות הפלסטינית למחבלים ולמשפחות מחבלים יקוזזו מכספי המיסים שישראל מעבירה לפלסטינים.

    בתגובה להעברת החוק אמר שר הביטחון: "הבטחנו לעצור את חגיגת משכורות המחבלים וקיימנו. עכשיו זה סופי. כל שקל שאבו מאזן ישלם למחבלים ורוצחים יקוזז אוטומטית מתקציב הרשות הפלסטינית. מלחמה אפקטיבית בטרור עוברת גם דרך הכיס, של המחבלים של משפחותיהם ושל אבו מאזן."

    ח"כ חנין זועביתקפה את החוק: קיזוז כספים מכסף שמיועד לפלסטינים לא יותר מגניבה לאור יום וענישה קולקטיבית. קל ופשוט לכם, קטן על מי שיודע לבצע פשעים נגד האנושות, לחשוב שהוא יכול לקנות את החירות של העם הפלסטיני בכסף.

    כנראה שהתיאשתם: שמתם את עמי בכלא פתוח למשך 11 שנה והוא לא נשבר, ומה לא עשיתם על מנת לשבור אותו, איזה פשעים לא ביצעתם אבל כנראה התייאשתם והתחלתם לחשוב על כסף, בכסף אתם תקנו את החירות של אחרים? לא בגזל ולא ברצח קניתם, ולא בכסף אתם תקנו אותו. זהו עם גיבור, שמזדהה עם החירות שלו, ולא יוותר עליה לעולם.



    0 תגובות